Monday, December 11, 2006

FIR-天天夜夜

Quite an interesting way to mix in Leann Rimes's How Do I Live..



[天天夜夜] 正確歌詞
黎安萊姆絲:How do I live without you
Faye:I want to know
黎安萊姆絲:How do I breathe without you
Faye:If you ever go
黎安萊姆絲:How do I ever
合:Ever survive How do I How do I How do I live

阿沁:當你的淚在微笑中滑落 回憶的風 吹著我走 我卻情願停留
Faye: 等一顆心到時間的盡頭 呼吸也會痛
合:可是我記得 你給我的夢

Faye:每一天在你的懷裡等待
阿沁:每一夜我感覺妳的存在 走過傷害
Faye:我回頭看
合:是永遠都燦爛的愛

Faye:這一次我決定勇敢去愛
阿沁:這一次我陪妳看到未來
Faye:So, how do I live
阿沁:How do I live
合:How do I live without you

Faye:How do I live

阿沁:當世界都遺忘我的時候 妳的一切 對我來說 緊握才能擁有
Faye:我明白一份真愛的背後 藏著苦和憂
合:心痛的時候 更深刻感受

Faye:每一天在你的懷裡等待
阿沁:每一夜我感覺妳的存在 走過傷害
Faye:我回頭看
合:是永遠都燦爛的愛

Faye:這一次我決定勇敢去愛
阿沁:這一次我陪妳看到未來
Faye:So, how do I live
阿沁:How do I live
合:How do I live without you

黎安萊姆絲:And tell me now

Faye:每一天在你的懷裡等待
阿沁:每一夜我感覺妳的存在 走過傷害
Faye:我回頭看
合:是永遠都燦爛的愛

Faye:這一次我決定勇敢去愛
阿沁:這一次我陪妳看到未來
Faye:So, how do I live
阿沁:How do I live
合:How do I live without you
阿沁:without you

合:是永遠都燦爛的愛

Faye:這一次我決定勇敢去愛
阿沁:這一次我陪妳看到未來
Faye:So, how do I live
阿沁:How do I live
合:How do I live without you

黎安萊姆絲:How do I live without you
      How do I breathe without you

No comments: